Plantronics świętuje 10-lecie słuchawek Bluetooth

Autor: Dział Prasowy, 28 czerwca 2010 20:42:45
W marcu 2001 r. Plantronics łączy siły ze światowym liderem oprogramowania i rozwiązań sieciowych Bluetooth, WIDCOMM Inc, i tworzy pierwszy na świecie absolutnie innowacyjny, lekki zestaw słuchawkowy oparty na technologii Bluetooth - bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Plantronics M1000.


2002 - M1500 i M1000 podbijają świat
Plantronics zmienia życie często podróżującym biznesmenom, wprowadzając lekki zestaw M1500 - składający się z zestawu słuchawkowego Bluetooth® M1000 i innowacyjnego adaptera Bluetooth®, który można podłączyć bezpośrednio do gniazda słuchawkowego w telefonie komórkowym. Tym samym daje wszystkim mobilnym użytkownikom telefonów komórkowych wolny od kabli zestaw słuchawkowy Bluetooth®

2003 - pierwszy na świecie zestaw słuchawkowy Bluetooth, który pracuje przez cały dzień
Plantronics wprowadza nowej generacji zestaw słuchawkowy M3000 Bluetooth®. Kompaktowa i stylowa słuchawka wyposażona jest w mikrofon z redukcją szumów zapewniający doskonałą jakość dźwięku, a także w intuicyjne przyciski kontrolne, dzięki którym można bez wysiłku odebrać lub zakończyć połączenie, niezależnie od tego, czy znajdujemy się w biurze, czy w podróży.


2004
- przełom w jakości dźwięku wychodzącego i przychodzącego
Plantronics przedstawia zestaw słuchawkowy M3500 Bluetooth®, wyposażony w system Audio IQ® i technologię cyfrowego przetwarzania dźwięku (DSP), który zapewnia przełomową jakość dźwięku zarówno wychodzącego jak i przychodzącego. W tym samym roku Plantronics wprowadza również stylowy, bogaty w funkcje zestaw słuchawkowy Bluetooth®M2500, który zapewnia zwiększony aż do 5 godzin czas rozmowy i wydłużony do 120 godzin czas czuwania. Wyposażony jest w nowe, ergonomiczne elementy douszne SoundGuide. Ponadto, firma zostaje partnerem TDK Systems i Skype. Nawiązanie współpracy ma służyć podjęciu w branży inicjatywy, mającej na celu zwiększanie możliwości użytkowników, korzystających z komunikacji VoIP.

2005 – największe w branży portfolio produktów Bluetooth®
Plantronics wprowadza trzy nowe linie innowacyjnych zestawów słuchawkowych Bluetooth®, w tym Explorer, Discovery i Pulsar 590, a dodatkowo Voyager™ 510S Bluetooth®. Ukoronowana tytułem "Best of Innovations" na targach CES 2005, słuchawka Voyager 510S umożliwia użytkownikom łatwe przełączanie się pomiędzy dwoma urządzeniami Bluetooth – np. pomiędzy telefonem komórkowym, telefonem stacjonarnym, laptopem, itp. i jest taka lekka, że praktycznie nie wyczuwalna podczas noszenia. Plantronics Pulsar 590 był pierwszym produktem BT "Stereo", wspomagającym profile A2DP/AVRCP jeszcze przed ich wprowadzeniem we wrześniu 2005. Jaka szkoda, że nie było wtedy iPhone’ów!


2006 – pierwszy na świecie zoptymalizowany do VoIP zestaw słuchawkowy Bluetooth
Plantronics wprowadza pierwszy na rynku zestaw słuchawkowy Voyager 510 Bluetooth®, wyposażony zarówno w mikrofon z redukcją szumów jak i technologię WindSmart® oraz słuchawkę Discovery 645 – wspartą chipem technologii cyfrowego przetwarzania dźwięku (DSP) redukującym szumy otoczenia podczas rozmowy. Ponadto, Plantronics prezentuje Voyager™ 510-USB, pierwszy na świecie zestaw słuchawkowy Bluetooth®, zoptymalizowany do VoIP, który zapewnia użytkownikom płynne przełączanie pomiędzy softphone’ami na PC, a telefonami komórkowymi. W tym samym roku zestaw Plantronics Discovery™ 640 Bluetooth® walczy z dwoma tysiącami podobnych produktów z 37 krajów i wygrywa prestiżową nagrodę Industry Forum (iF) Product Design Award.


2007 - Pierwsza technologia poprawiająca odbiór dźwięku zarówno rozmówcy jak i słuchacza
Plantronics tworzy Discovery™ 665 Bluetooth® - pierwsza w branży słuchawka z AudioIQ® i technologią dźwięku DSP, która automatycznie dostosowuje poziom dźwięku po obu stronach połączenia, zwiększając znacznie klarowność odbioru użytkowników telefonów komórkowych oraz ich rozmówców. Firma powiększa rodzinę słuchawek Voyager Bluetooth® o zestawy słuchawkowe Voyager 520 i Voyager 855. Ponadto Plantronics wchodzi w sektor PC z dwoma bezprzewodowymi zestawami słuchawkowymi, zaprojektowanymi dla użytkowników komputerów, w tym ze stereofonicznym zestawem .Audio 990 Bluetooth® i .Audio 910 USB. Ten ostatni jest pierwszym w branży zestawem do PC, który współpracuje i kontroluje funkcje popularnych aplikacji telefonii internetowej, bezpośrednio ze słuchawki bezprzewodowej.

2008 - słuchawki Plantronics wskoczyły na wybieg … i zyskały wielkie uznanie
Plantronics prezentuje Voyager®855, pierwszy w branży i najlżejszy do tej pory zestaw słuchawkowy Bluetooth mono-stereo, wyposażony w technologię AudioIQ® oraz technologię redukcji szumów DSP przeznaczony do telefonów komórkowych z odtwarzaczami MP3. Firma stawia także pierwszy krok w branży modowej z Discovery®925 Bluetooth® Earpiece Collection. Linia słuchawek przeznaczona zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, sygnowana przez znanych projektantów zyskała uznanie mediów, gwiazd i klientów. Słuchawki znalazły się w gronie 100 najlepszych produktów 2008 roku, w zestawieniu ogłoszonym przez Consumer Reports, a ponadto zostały liderem " Voice of the Consumer " – raportu przeprowadzanego przez Labs 7B.

Poza tym, Plantronics wprowadza swój pierwszy, surowy w stylistyce zestaw słuchawkowy Explorer 370 Bluetooth®, który jest testowany, by spełnić wymogi odporności wojskowej klasy specyfikacji IP54 i jest pierwszym na rynku zestawem wodoodpornym, wytrzymałym na wstrząsy i kurz, oraz z zastosowanymi ekranami osłaniającymi przed zakłóceniami wiatru. Specjalnie dla użytkowników PC, firma wprowadza na rynek słuchawkę .Audio®920 Bluetooth®, zoptymalizowaną do telefonii VoIP. Zastosowana technologia Multi-point pozwala na używanie słuchawki naraz z dwoma urządzeniami Bluetooth (komputerem i telefonem GSM). Ponadto Plantronics wprowadza na rynek małą, przenośną słuchawkę .Audio®480 przeznaczoną do rozmów przez Internet z laptopów i korzystania z multimediów w podróży.

2009 - nowy poziom jakości dźwięku, stylu i komfortu
Plantronics wprowadza bardzo udany, wysokiej jakości zestaw słuchawkowy Voyager® PRO Bluetooth®, wyposażony w technologię AudioIQ2, unikatowy, regulowany wysięgnik z dwoma mikrofonami, które minimalizują szum wiatru zapewniając większą wygodę użytkowania i wydłużony czas pracy akumulatora. Słuchawka wygrywa prestiżowy konkurs Editors 'Choice organizowany przez Magazyn T3, zdobywa nagrodę jako najlepszy zestaw słuchawkowy Bluetooth w rankingu Mobile Choice oraz trofeum za najlepszy design na iF Product Design Award.

Ponadto, Plantronics wprowadza na rynek lekką słuchawkę Discovery 975 - połączenie innowacyjnego designu z technologią redukcji zakłóceń AudioIQ2, ochroną przed szumem wiatru, łatwego procesu podłączenia. Zestaw otrzymuje wysokie noty od mediów branżowych, w tym 5/5 gwiazdek w testach magazynu Mobile.


Specjalnie dla miłośników muzyki, Plantronics i Altec Lansing projektują lekki i elastyczny, bezprzewodowy zestaw słuchawkowy stereo z Bluetooth - Backbeat 903, współpracujący z telefonami komórkowymi i Backbeat 906 - słuchawki, dzięki którym użytkownicy mogą słuchać swoich ulubionych kawałków z iPodów® i innych odtwarzaczy cyfrowych.


2010 rok i w przyszłość ...
W bogatej historii, która obejmuje wprowadzenie zestawu słuchawkowego, przez który usłyszeliśmy pierwsze słowa wypowiedziane na Księżycu, firma Plantronics odegrała niebagatelną rolę pioniera w opracowywaniu i rozwoju sektora zestawów słuchawkowych wyposażonych w technologię Bluetooth. Dziesięć lat później, firma nadal intensywnie pracuje, aby zapewnić użytkownikom niespotykany i nieporównywalny dźwięk, który odzwierciedla jej 50-letnie doświadczenie we wprowadzaniu innowacji w tej dziedzinie. Ponieważ styl naszego życia i pracy nadal będzie rozwijał się w kierunku zmierzającym do coraz większego rozproszenia pracowników firm, Plantronics pozostanie firmą zaangażowaną w dostarczanie produktów, które pomogą ludziom mądrzej i efektywniej pracować we wszystkich dziedzinach biznesu, niezależnie od lokalizacji.

- Przebyliśmy długą drogę od wprowadzenia naszych pierwszych bezprzewodowych słuchawek Bluetooth dziesięć lat temu. To była niewyobrażalna podróż, która została oparta na połączeniu dominującego w branży sposobu myślenia ‘zawsze o krok do przodu’ i innowacyjnej technologii - i nie możemy doczekać się wprowadzenia tej wspaniałej tradycji w przyszłość - Stuart Bradshaw, EMEA Marketing Manager Consumer Products w Plantronics.

Źródło: Informacja prasowa

« Wróć do listy newsów

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy - dodaj pierwszy!

© TechWorks 2005-2011. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt: Ratyodesign

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0